reklama

Logicko-štatisticko-vedecko-matematicko-empirický dôkaz o korone

Vraciam sa po dlhej dobe, študujúc psychológiu som dospel k záveru, že mi chýbali tie správne emócie. Krátke zamyslenie nad situáciou v našej krajine.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už dávnejšie sa chystám niečo napísať, stále však nebola dobrá téma, alebo stále nebol nejaký impulz. Myslel som, že mi vymizla slina, či básnické črevo, však zistil som, že mi chýbajú tie správne emócie. V poslednej dobe ma už tak nič nedostane a väčšinou akceptujem veci, ako sa dejú okolo mňa.

Teraz však prišiel čas, keď už neviem len tak posedávať a už to začína vo mne vrieť.

Malo sa to volať Logicko-štatisticko-vedecko-matematicko-empirický dôkaz, že korona vírus, ktorým sa nás snažia oblbnúť je iba manipulačný prostriedok.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veľmi ma potešili videá a články od viacerých známych aj menej známych ľudí, ktoré hovoria, že to nemôže byť ako sa nám to snažia nahovoriť. Už som sa tešil, že to zaberie a nebudem musieť napísať nič, ale zavlnila sa hladina… a zostalo ticho. Pán Bukovský, pán Banáš, jeden rusínsky anestéziológ, pani Pecková a už aj nemecká TV ARD.

Pádne argumenty, už len keby ich niekto kompetentný zohľadnil.

Potom som sa dopočul o ľuďoch, ktorí ani nešli na testy na Covid a aj napriek tomu im prišli domov výsledky, že sú pozitívni.

Hovorím si, že to sa určite bude hodiť do protivládnej kampane, ale že to je už ozaj cez čiaru a že to si ľudia vymysleli. Ale bola to pravda.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Potom som počul o chalanovi, ktorý bol na testy raz a prišli mu dva krát testy domov, najprv, že je negatívny a potom, po pár dňoch, že je pozitívny.

Najviac ma dostal prípad, keď v rodine zomrela stará babička, ktorá zomrela na starobu. Ale za finančnú odmenu pozostalým, chcel doktor dopísať do úmrtného listu, že zomrela na Covid. Zrejme z toho tiež niečo kvapne aj nemocnici.

Prečo sa o týchto prípadoch nehovorí v televíznych novinách.

Moje výpočty, ktoré som mal pripravené o tom, ako som mal šancu sa nakaziť… OPRAVUJEM SA, … ako som mal šancu sa infikovať poväčšine neškodným vírusom, zostali úplne bezpredmetné.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A že mám takmer denný kontakt so svojou 92 ročnou babinou a že som bol počas celého roka v kontakte s rôznymi ľuďmi na pravidelnej báze a že som nenosil žiadne uslintané rúško a že som vycestoval do severného Talianska na pár dní…

NEEXISTUJE, aby sa ku mne tento najnebezpečnejší vírus nedostal.

A NEEXISTUJE, aby bol taký zhubný a ľahko prenášateľný a ja som ho nepreniesol na svoju babinu.

Nariadenia vlády ma obmedzujú v každodennom živote. Nemôžem pracovať, nemôžem sa zabávať.

Čosi o mne.

Ahoj. Som Johnny. Učím všetko čo viem a čomu rozumiem. Opravujem všetko, čo sa dá opraviť. Mám vyštudovanú aplikovanú geofyziku a hydrogeológiu v Bratislave, Viedni a Paríži.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V očiach verejnosti som asi nikto, lebo nie som na očiach v telke, nepíšu o mne noviny ani bulvár a teda čert zober moje názory. Asi som len jeden z desiatok (stoviek) tisíc ľudí, ktorí doma hromžia a môžu len bezmocne do steny kričať.

Keby som sa začal na ulici mlátiť do pŕs, vyskakovať proti vláde, asi by som skončil niekde v kolonke „Blázni z ulice“.

Preto tajne dúfam, že perom a klávesnicou zrobím väčší rozruch.

Môžem len dúfať, že to osloví mojich kamarátov, tí to posunú ďalej a začne sa niečo diať.

Možno sa tento článok vymaže, možno bude veľa negatívnych pripomienok, ale v podstate by som chcel povedať asi len jedno pozorovanie.

Čím viac to sledujem, tým viac mám pocit, že toto čo sa okolo nás deje (z rôznych zdrojov) je už neopodstatnené.

A ako sa pán Bukovský pýta a žiada odpovede, tak sa ja tiež zamýšľam.

Vyšli mi však len tri možnosti.

A. Vo vláde máme fakt sprostých ľudí.

B. Niekto tam hore riadne manipuluje našich zvolených poslancov.

C. Vo vláde máme skorumpovaných a kúpených ľudí.

A keď tak na to kukám, tak NEEXISTUJE, aby v tej vláde bolo toľko debilov. Štatisticky to nie je možné.

Teda mi zostávajú možnosti B a C, kde to čo sa hore deje, nie je pre naše dobre, v jednom prípade je to nevedome (tranz, hypnóza, emočné vydieranie – dali im bomby na členov ich rodín a musia robiť, čo im povedia) a v druhom prípade je to vedomé (peniaze).

Akokoľvek sa na to pozerám, žiaden z prípadov nie je akceptovateľný pre vedenie krajiny.

No a čo s tým? Zakázali zhromažďovanie ľudí, asi z dôvodu strachu o svoje stoličky, myslím však, že keď tam pôjde sto až dvesto tisíc ľudí, nebude možné nás zastaviť.

Umelci mali mať protest 14.10, rôzne mestá mali zopár protestov a zatiaľ sa veľa nepohlo.

17.10. v sobotu 14:00 má byť protest organizovaný športovcami, fanúšikmi a ešte niektorými stranami.

Spolu to hádam dokážeme

Ján Bereš

Ján Bereš

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Johnny B.Správne šialený týpek (podľa najnovšieho), ktorý síce nemá šajnu, ako veci fungujú, ale aspoň sa snaží :)ENGLISH ABOUT ME:Crazy (in correct sense of word) guy (the newest reports), who doesn't have a clue how things work, but he tries ;) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáIniciatíva Biela BodkaGeo NJUUUS :)Geo NJUUUS :) - ENGLISHČierne myšlienky -sem nechodiť

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu